-
Cum ma inscriu?
Rezervarea unui loc la Workshopurile Eva.ro se face prin completarea unui formular ce contine urmatoarele campuri: nume, prenume, CNP, e-mail si nr. de telefon. Inscrierea se face in limita locurilor disponibile stabilite pentru fiecare workshop in parte. Inscrierea la un workshop se face numai dupa plata taxei de participare. Detaliile de plata vor fi furnizate in urma rezervarii locului.
-
Cum se face plata?
Plata taxei de participare la un workshop se face fie prin Card Bancar, fie printr-un Ordin de Plata in contul RO03BREL0002000151610100 deschis la BANCA LIBRA BANK. Daca alegi a doua varianta, te rugam sa trimiti o copie a Ordinului de Plata la adresa de e-mail [email protected] sau pe fax la nr. 031.80.57.791
-
Cat de sigur este pentru mine sa platesc on-line?
Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de ePayment. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
- Datele personale introduse de tine pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite � Imedia Plus Group S.A. si ePayment garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Citeste "Politica de confidentialitate ePayment" pentru mai multe informatii despre subiect.
- Datele tale in cazul platilor prin card bancar � numar de card, data expirarii, etc. � sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre ePayment pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la niciun moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele ePayment, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul tau a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea ta in acest sistem � introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de tine, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Citeste "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".
-
Cand primesc confirmarea inscrierii?
Dupa completarea formularului de inscriere de pe site, vei primi un mesaj prin care esti anuntata ca ti s-a rezervat un loc la workshopul ales. Dupa achitarea taxei de participare, te rugam sa ne trimiti confirmarea platii printr-un mail catre [email protected] sau prin fax la numarul 031.80.57.791. In cel mai scurt timp iti vom trimite un e-mail de confirmare a inscrierii, e-mail ce va contine codul tau de acces la eveniment
-
Unde primesc raspunsul?
Toata comunicarea noastra cu tine se va face prin intermediul adresei de e-mail furnizate. Iti reamintim pe aceasta cale sa verifici ca ai scris corect adresa ta de e-mail in formularul de inscriere. Te rugam sa adaugi adresa [email protected] in Address Book / Contacts. Astfel te asiguri ca primesti informatiile noastre in Inbox si nu in folderele de tip Bulk mail.
-
Cum aflu ora la care va avea loc workshopul?
In momentul in care s-au incheiat inscrierile pentru workshopul respectiv, vei primi un e-mail cu toate informatiile necesare. Cu o zi inainte de workshop vei fi contactata la numarul de telefon din formular, pentru oferirea acelorasi informatii.
-
Am platit, dar am gresit contul bancar. Ce se intampla?
Nu ne asumam responsabilitatea pentru transferarea banilor catre alte conturi.
-
Am trimis e-mail cu ordinul de plata scanat, dar nu am primit nici o confirmare de primire. De ce?
Motivele pentru care un e-mail nu ajunge la noi pot diferi de la caz la caz. Unul dintre ele este acela ca imaginea scanata are o dimensiune in Kb neaceptata de furnizorul tau de servicii de email. Te rugam sa analizezi aceasta posibilitate.
Poti incerca sa trimiti Ordinul de Plata si pe fax la nr. 031.80.57.791
-
Cine imi garanteaza confidentialitatea datelor?
Imedia Plus Group S.A. (detinator al Eva.ro) in calitatea sa de Organizator garanteaza confidentialitatea datelor tale personale. Nu vom folosi aceste date decat in cadrul workshop-ului si in contactul direct cu tine.
-
Ce fac daca m-am inscris la un workshop si din motive personale numai pot participa?
In cazul in care te-ai inscris la unul sau mai multe workshopuri, ai platit si din motive personale nu mai poti participa, ai obligatia sa anunti (pe e-mail la adresa [email protected], la tel. 031.80.57.784 sau fax 031.80.57.791) cu minim 10 de zile inainte de data inceperii workshop-ului. In acest caz jumatate din taxa de participare iti va fi returnata. Daca nu te prezinti la workshop si nici nu anunti ca numai poti veni, cu minim 10 de zile inainte de data evenimentului, indiferent de motivul invocat, taxa de participare nu iti va fi returnata.
-
Ce fac daca vreau sa ma inscriu la un workshop si numai sunt locuri libere?
Persoanele care doresc sa se inscrie la workshop vor verifica in prealabil, in sectiunea WORKSHOPURI, daca mai exista locuri libere in sesiunea dorita. In cazul in care exista suficiente cereri pentru unul sau mai multe workshopuri, acestea se vor organiza pe o alta data, ce va fi anuntata din timp pe site.
-
Anularea unui workshop
Pot exista situatii exceptionale care necesita anularea temporara a unui workshop: defectiuni tehnice, probleme de sanatate ale speakerului, incidente neprevazute, etc. Aceste situatii vor fi anuntate pe site, pentru a lua cunostinta de ele.
-
Alte probleme
In administrarea Workshopurilor Eva.ro sunt salvate absolut toate mesajele dvs. Cu toate acestea, este posibil ca unele din ele sa fie interpretate eronat de catre sistem. Te rugam sa ne trimiteti observatiile dvs pe adresa de contact ([email protected]) si iti promitem ca le vom acorda prioritate maxima.